طراحی و ساخت کوره های صنعتی شرکت صنایع کوره ایران


عمران و آبادانی، همواره یکی از شاخص‌های مهم رشد و پیشرفت در هر کشوری می‌باشد. وجود استعدادها و نیروهای کارآمد در طول سال‌های متمادی، به گونه‌های مختلف و در رشته‌های گوناگون خود را نمایان ساخته است تا همواره موجب سرافرازی ملی باشد. شرکت صنایع کوره ایران آماده ارائه خدمت در زمینه انواع کوره ها و آون های صنعتی به شما صنعتگران محترم میباشد . این دستگاه ها با بهترین کیفیت در ساخت و طراحی و از مرغوب ترین متریال های موجود در بازار ساخته و تولید میگردند.

این شرکت توانایی طراحی، ساخت و ارائه انواع کوره های الکتریکی مقاومتی ( المنتی )، سوختی ( مشعلی )و در انواع بچ ( اتاقکی )، کانتینیوس ( پیوسته ) و خاص ( کاملا سفارشی ) برای صنایع و عملیات های مختلف، به شرح زیر را دارا میباشد : 

*– طراحی و تولید خطوط عملیات حرارتی ، هاردنینگ ، تمپرینگ و ….

*– طراحی و تولید آون های صنعتی با گردش هوای گرم ( آون پخت – آون خشک کن و … برای رنگ ، مواد پلیمری و سرامیکی ، لاستیک ، قطعات خودرو ، نفت ، گاز ، پتروشیمی و … ) 

*– طراحی و تولید انواع کوره های هواگردشی با دقت عملکردی بالا برای مصارف مختلف و خاص مانند پخت کاتالیست و  … 

*– طراحی و تولید انواع کوره های الکتریکی صنعتی با ظرفیت ها و توان های مختلف کاری به صورت بچ / واگنی / تونلی / کانتینیوس و … 

*–طراحی و تولید انواع کوره های سوختی ( مشعلی ) صنعتی با ظرفیت ها و توان های مختلف کاری بصورت های  بچ / واگنی / تونلی / کانتینیوس و … 

 لطفا جهت کسب اطلاعات تکمیلی و یا چگونگی  ثبت درخواست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.